Rabu, 28 Januari 2009

Sep 2005 - Jan 2009

Satu2nya adik pompuan aku

Adik aku (Bertubuh sasa)

Ni Adik aku yg last n kedua last (Hampa tunggu aku balik)

1) Sep 2005 - Jan 2009, hampir 4 tahun aku tidak bersua keluarga tercinta, yang kedengaran hanyalah suara melalui perbualan e-voiz itupun bergantung kepada line internet....

2) Kini aku telah mengerti erti hubungan kekeluargaan yg perlu dijaga sampai bila-bila...

3) Insyallah aku akan lakukan yang terbaik untuk membela nasib insan-insan tersayang ini...

4) Teruskan berdoa kepadaku: Rezeki, Kemudahan dan Kemulian terus dikecapi....

5) Terima kasih....

5 ulasan:

Muhamad Elyas Harun berkata...

Zul, balik cepat-cepat tau! boleh hang bawak aku jalan2 langkawi!

Zul Aimran bin Omar berkata...

ehh ust Yeh...blh2 x dak masalah, sonoknya tengok ust yeh kita ni...lps kawin katakan....haha

ahLan WaSaHLaN berkata...

aik tok guru..dok teringat org kmpung ka??xpa sabaq2 tahun 4 da tu insyallah kt pakat najah sma2 la no..amin ya RABB

Zul Aimran bin Omar berkata...

teringat ngan...tu la pakat2 doa kt ana...bg balik awaiii...kita semua la...amin

amu mejie berkata...

sian dia..dok jauh..tengat kampung..he..ai jual pakej p langkawi nmpak ostad?..potong tang kona tabuq biji kacang hijau lak..rebah member..hehe..mudahan najah insyaAllah..ni bdk umah dok pakat nk jadi ahli kuarga ostad ni..dan2 depa...tu dok pesan..kitab pon baca selerak ujung pangkai nk jd adik tok guru..gena ye dak..he.....